Darmowa dostawa do Paczkomatów inPost od 50zł| Promocja trwa do 29.02.2020

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy biżuteria Piotrowski – Swarovski Crystals jest tworzona przez Państwa firmę?
Tak, większość biżuterii na naszej stronie jest naszą autorską biżuterią, ręcznie wykonywaną. Dzięki temu wiele naszych wzorów jest niepowtarzalnych i oryginalnych. Jesteśmy w stanie zmniejszyć lub zwiększyć rozmiary biżuterii zarówno z kamieni naturalnych jak i z kolekcji Alcantara.
2. Czy biżuteria z kolekcji Alcantara z kryształami Swarovski Crystals jest trwała?
Tak, stosowana przez nas Alcantara jest orginalną włoską alcantarą. Tylko jedna firma na świecie ma opatentowany materiał zwany Alcantarą i jest on bardzo odporny zarówno na uszkodzenia mechaniczne jak i na zabrudzenia. Do czyszczecnia alcantary najlepiej używać wody z mydłem lub detergentów do delikatnych materiałów. Należy zwrócić uwagę, że nie należy czyścić silnymi środkami kryształów Swarovski Crystals, ponieważ może to prowadzić do ich uszkodzenia.
3. Czy można zmniejszyć lub zwiększyć bransoletkę z kolekcji Stal Szlachetna z kryształami Swarovski Crystals?
W przypadku kolekcji ze stali szlachetnej z kryształami Swarovski, zmiana długości uzależniona jest od modelu. Bardzo prosimy o kontakt drogą elektroniczną sklep@bizuteriapiotrowski.pl z pytaniem o konkretny model bransoletki lub naszyjnika. Mogą oczywiście Państwo zadać także pytanie przez komunikator dostępny na naszej stronie lub telefonicznie pod numerem 531 118 298.
4. Z jakiego materiału wykonana jest biżuteria z kryształami Swarovski Crystals?
Nasza biżteria wykonywana jest, w zależności od kolekcji, z różnych materiałów. Posiadamy w ofercie biżuterię z kryształami Swarovski Crystals wykonaną ze srebra próby 925, srebra próby 925 pozłacanego, oryginalnej włoskiej alcantary, kamieni naturalnych - takich jak agat, jadeit, onyks czy hematyt, a także ze stali szlachetnej 316L najlepszej jakości, zwaną również stalą chirurgiczną.
5. Czy Państwa biżuteria uczula?
Nasza biżuteria w zależności od modelu wykonywana jest w różnych materiałów, między innymi ze srebra, które w niektórych przypadkach może uczulać. W takim wypadku proponujemy kolekcję ze stali szlachetnej www.bizuteriapiotrowski.pl/kolekcja-stainless, która jest ona pozbawiona niklu, dzięki czemu jest hipoalergiczna.
6. Czy biżuteria z kolekcji Stainless Swarovski Crystals zmienia kolor?
Jeżeli biżuteria użytkowana jest zgodnie z jej przeznaczeniem, nasza biżuteria z kolekcji Stainless nie zmienia koloru. Stal szlachetna jest odporna na promieniowanie UV i nie ciemnieje, a w przypadku platerowanej złotem biżuterii złoto się nie ściera. Biżuteria, jak każda inna, nie jest przystosowana do kontaktu z chemikaliami. Kryształy Swarovski Crystals także mogą ulec zniszczeniu w bezpośrednim kontakcie z takimi środkami jak perfumy, chlor czy kwasy.
7. Czy dajecie gwarancję na biżuterię?
Tak. Na zakupioną w naszym sklepie biżuterię otrzymują Państwo dwa lata gwarancji.
8. Gdzie poza stroną internetową można zakupić biżuterię Piotrowski - Swarovski Crystals?
Naszą biżuterię można kupić w naszych sklepach stacjonarnych: - Galeria Kaskada, al Niepodległości 36 w Szczecinie, - Outlet Park, ul. Struga 42 w Szczecinie, - Galeria Corso, ul. Dąbrowskiego 5 w Świnoujściu.
9. Chciałbym zobaczyć inne zdjęcia interesującego mnie produktu. Czy jest to możliwe?
Tak. Należy wysłać zapytanie na e-mail sklep@bizuteriapiotrowski.pl oraz podać kod produktu, który Państwa zainteresował.
10. Czy moża przed zakupem osobiście obejrzeć produkty?
Tak. W sklepie internetowym www.bizuteriapiotrowski.pl przy składaniu zamówienia istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych punktów stacjonarnych oraz dokonania płatności przy odbiorze. W chwili odbioru zamówienia mogą Państwo dokładnie obejrzeć wybrany produkt i zdecydować o jego zakupie.
11. Jakie są dodatkowe koszty zakupów?
Jeśli odbiór biżuterii jest inny niż osobisty, do zakupów doliczany jest koszt dostawy i jest uzależniony od sposobu dostarczenia przesyłki. Wyboru dokonuje kupujący przy składaniu zamówienia.
12. Czy podane na sklepie ceny produktów są cenami brutto (z podatkiem VAT)?
Tak. W naszym sklepie internetowym podane ceny są cenami brutto i zawierają wszystkie składki, w tym podatek VAT i cło.
13. Jak mogę zapłacić za zakupy?
Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione produkty: - płatność przy odbiorze osobistym, - Płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy, - płatność internetowa - PayU, - płatność za pobraniem.
14. Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka pczaki listem poleconym ekonomicznym kosztuje 10zł. Usługi kurierskie 19zł, natomiast dostawa do paczkomatu 9zł (tylko przy płatności online). Ceny wysyłek mogą ulec zmianie zależnie od trwającej w danym momencie promocji. Wysyłka do krajów unii europejskiej płatna jest 20zł. Więcej informacji na temat kosztów dostawy można znaleźć na podstronie wysyłka.
15. Kiedy otrzymam towar?
W zależności od wyboru rodzaju płatności i rodzaju wysyłki czas dostawy jest różny. Najszybciej dotrze przesyłka opłacona przelewem online i wysłana do paczkomatu, poprzez kuriera lub odbrana osobiście. Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10.00, postaramy się wsyłać je tego samego dnia, aby mogli Państwo otrzymać je w nastepnym dniu roboczym.
16. Nie dostałem przesyłki. Co mam zrobić?
Jeśli z jakiegokolwiek powodu przesyłka nie dotarła, prosimy o pilny kontakt pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@bizuteriapiotrowski.pl.
17. Otrzymałem przesyłkę, ale jest otwarta lub zniszczona. Co mam zrobić?
Jeśli paczka uległa zniszczeniu podczas transportu, jest ona zgnieciona, rozerwana, otwarta należy złożyć reklamację u kuriera, listonosza bądź w paczkomacie. Jeśli opakowanie jest całe, a biżuteria uszkodzona - prosimy o kontakt z naszym sklepem pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@bizuteriapiotrowski.pl.
18. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Mogą odebrać Państwo towar osobiście wybierając opcję odbiór w salonie. Jest to możliwe w naszych salonach w Galerii Kaskada oraz Outlet Park w Szczecinie, a także w Galerii Corso w Świnoujściu.
19. Okazało się, że zakupiona biżuteria ma zły rozmiar, czy mogę ją wymienić?
Jeśli biżuteria ma zły rozmiar mogą ją Państwo wymienić. W tym celu prosimy o kontakt z naszą pracownią pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@bizuteriapiotrowski.pl.
20. Produkt jest uszkodzony. Czy mogę go reklamować?
Jeśli produkt jest uszkodzony mają Państwo pełne prawo do jego reklamacji. W tym celu prosimy o kontakt z naszą pracownią pod numerem telefonu 531 118 298 lub drogą elektroniczną sklep@bizuteriapiotrowski.pl.
21. Nie podoba mi się zakupiony produkt. Czy mogę go oddać?
Kupując produkt w sklepie internetowym mają Państwo prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych . Przy zakupie w sklepie stacjonarnym mają Państwo prawo do wymiany zakupionego towaru w terminie 14 dni na inny produkt lub Bon podarunkowy. Do zwrotu lub wymiany konieczny jest paragon fiskalny lub potwierdzenie przelewu.
22. Jaką próbę posiada biżuteria sprzedawana w sklepie?
Biżuteria srebrna posiada próbę 925.
23. Czy posiadacie biżuterię do body piercingu?
Aktualnie w naszej ofercie nie posiadamy biżuterii do body piercingu.

Sposób użytkowania biżuterii

  • Należy ściągnąć biżuterię podczas wykonywania prac domowych, aby nie narażać jej na uszkodzenia mechaniczne lub chemiczne.
  • Unikaj kontaktu z chlorem, kosmetykami tj. produkty do demakijażu oraz perfumami, ponieważ biżuteria srebrna może reagować na czynniki chemiczne zmianą koloru.
  • Nasza biżuteria jest wykonana ze srebra, srebra pozłacanego, stali szlachetnej, stali chirurgicznej oraz kryształów Swarovskiego które są bardzo delikatne.
  • Chroń przed uderzeniami (może to spowodować obtłuczenie kryształów) oraz zbyt silnymi pociągnięciami (występuje ryzyko zerwania się biżuterii).
  • Biżuterię należy ściągnąć przed kąpielą oraz myciem rąk - unikaj kontaktu z wodą.
    • Biżuterię należy również chronić przed wilgocią.
    • Biżuteria z biegiem czasu się zużywa, co jest naturalnym procesem. Zatem otarcia, zadrapania i ścieranie się powłoki złocenia nie podlegają gwarancji.
  • Biżuterię należy przechowywać w specjalnie do tego przeznaczonych, wyściełanych miękką tkaniną, zamykanych pudełkach. Pozwala to na ograniczenie dostępu powietrza do biżuterii i zmniejszenia możliwości powstawania na niej tlenków oraz zabezpiecza przed ewentualną deformacją splotu (w wypadku delikatnych łańcuszków).
  • Podczas użytkowania biżuterii srebrnej następuje matowienie i czernienie powierzchni. Jest to proces naturalny. Srebro w wyniku kontaktu z powietrzem pokrywa się ciemnym nalotem – warstwą siarczku srebra. Niepożądany nalot można usunąć samodzielnie, za pomocą specjalnej ściereczki lub też u jubilera.
  • Nie uwzględnia się reklamacji, które wynikają z nie stosowania się do powyższych zasad oraz nieprawidłowego korzystania z biżuterii.

    Pełny regulamin reklamacyjny znajduje się w sklepach i na naszej stronie internetowej: http://www.bizuteriapiotrowski.pl/


    Na skróty: Strona główna Kolekcja biżuterii ślubnej Akcesoria Breloczki Ozdoby do paznokci Bransoletki Bransoletki kryształowe Bransoletki z Alcantary Bransoletki z kamieni naturalnych Bransoletki z pereł Swarovski Bransoletki ze stali szlachetnej Kolczyki Kolczyki kryształowe Kolczyki z kamieni naturalnych Kolczyki z pereł Swarovski Kolczyki ze stali szlachetnej Naszyjniki Chokery Naszyjniki ze stali szlachetnej Pierścionki Zawieszki Zawieszki kryształowe Zawieszki ze stali szlachetnej Łańcuszki Komplety Prezenty

    Nasz Sklep internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.


    Polityka cookies Akceptuję