🌞 -30% Letnia wyprzedaż! Cały asortyment taniej z kodem rabatowym P8ZXC22 🕶

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zwroty produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym prosimy o kierowanie na adres:

BIZUTERIA PIOTROWSKI
ul. Santocka 39
Teren SCMB / Tapety
71-083 Szczecin

z dopiskiem „Odstąpienie od umowy – Sklep Internetowy BIZUTERIA PIOTROWSKI”. Prosimy o dołączenie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej.

Reklamacje

Ustawowy termin zgłoszenia reklamacji, na podstawie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, wynosi 2 lata od dnia wydania zakupionego produktu. W przypadku pojawienia się wad produktu w terminie dwóch lat od daty jego zakupienia w Sklepie internetowym firmy Piotrowski. W celu zgłoszenia reklamacji - w terminie 2 miesięcy od chwili stwierdzenia istnienia niezgodności (pod rygorem utraty uprawnień wynikających z Ustawy) - należy dostarczyć produkt wraz z paragonem do dowolnego sklepu naszej sieci. Personel sklepu poprosi Państwa o podanie danych niezbędnych do wypełnienia odpowiedniego formularza, a także o podpisanie go.

Reklamowany produkt można także wysłać na adres:

BIZUTERIA PIOTROWSKI
ul. Santocka 39
Teren SCMB / Tapety
71-083 Szczecin

z dopiskiem „REKLAMACJA – Sklep Internetowy BIZUTERIA PIOTROWSKI”.

Do przesyłki reklamacyjnej należy załączyć oryginał paragonu lub faktury oraz opis wady produktu. W tym celu prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza.

Dostarczenie produktu do najbliższego naszego punktu sprzedaży lub siedziby firmy odbywa się na koszt Klienta. W terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji w sklepie lub dotarcia przesyłki do siedziby firmy Piotrowski Biżuteria, otrzymają Państwo informację o sposobie rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.

W przypadku, gdy wady wynikają z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i przekazany do sklepu, w którym reklamacja została złożona lub odesłany Klientowi (koszt takiej przesyłki pokrywa nasza firma). W razie stwierdzenia uszkodzeń nie wynikających z wady produktu (uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania), firma Piotrowski Biżuteria skontaktuje się z Klientem, w celu poinformowania go o kosztach ewentualnej naprawy, wykonanej w formie zlecenia usługi odpłatnej.


Na skróty: Strona główna Kolekcja biżuterii ślubnej Akcesoria Breloczki Maseczki ochronne Ozdoby do paznokci Bransoletki Bransoletki kryształowe Bransoletki z Alcantary Bransoletki z kamieni naturalnych Bransoletki z pereł Swarovski Bransoletki ze stali szlachetnej Kolczyki Kolczyki kryształowe Kolczyki z kamieni naturalnych Kolczyki z pereł Swarovski Kolczyki ze stali szlachetnej Naszyjniki Chokery Naszyjniki ze stali szlachetnej Pierścionki Zawieszki Zawieszki kryształowe Zawieszki ze stali szlachetnej Łańcuszki Komplety Prezenty

Nasz Sklep internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.


Polityka cookies Akceptuję